IPPC

Home > Vraag en antwoord > IPPC

IPPC

Inhoud pagina: IPPC

 Een bedrijf is niet meer IPPC-plichtig. Hoe geef ik dit aan?
U kunt op de besloten website in de IPPC-applicatie het vinkje bij 'IPPC (H2)' weghalen. Dit vindt u onder 'Bedrijfsgegevens'.

 Wanneer kan een IPPC-bedrijf worden verwijderd uit de database?
Een bedrijf wordt in principe alleen verwijderd als er geen historie in de database aanwezig is en het bedrijf is gesloten of bijvoorbeeld niet opgericht. Als er historie aanwezig is, dan blijft een bedrijf in de database aanwezig. Met het oog op toekomstige ontwikkelingen is het verstandig om zo'n bedrijf in de database te laten staan, zodat het bedrijf indien nodig weer snel kan worden geactiveerd met behoud van historie.

 Hoe wijzig ik adresgegevens van een bedrijf?
U kunt dit zelf doen, als u het bedrijf ook zelf heeft aangemeld. Voor wijziging van deze gegevens adviseren wij u echter contact op te nemen met de helpdesk, omdat de gegevens in de database en de administratie van de helpdesk overeen moeten komen. Bovendien mogen vestigingsadressen slechts in bepaalde gevallen worden gewijzigd.

Inloggen applicatie

Hier kunt u direct aan de slag met het indienen of beoordelen van het e-MJV.

Inloggen besloten website

Hier kunt u de voortgang van het indienen en beoordelen bekijken.

Uw vraag aan de helpdesk

Telefonische helpdesk

De openingstijden zijn:

ma, di en do 9.00 - 12.00 uur

070 - 3 120 360

 

e-MJV